تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۳۴۱۳۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تسلیت مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان

‌می‌متالز - دکتر «محسن مصطفی‌پور» مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسوولین نظام در سانحه هوایی تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

در سالروز ولادت ولی نعمت‌مان، آفتاب تابان ایران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و در روز‌هایی که شهرستان شهیدپرور نی‌ریز و مخصوصاً مجتمع فولاد غدیر با اشتیاق وافر منتظر قدوم پر برکت رییس‌جمهور محبوب برای افتتاح طرح‌های ملی و ارزنده‌ای بود، متاسفانه در حادثه‌ای دلخراش و دردناک برای بالگرد حامل ایشان، روح بلند رییس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیرمان شهید آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و همراهان صدیق و انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

بی شک هر منصفی می‌داند که شوق و عشق به خدمتگزاری و مردم‌داری این رییس‌جمهور مکتبی در تمام لحظات شبانه‌روز موج می‌زند.

علاوه بر شهادت ایشان، فقدان هیات همراه حضرت آیت‌الله آل هاشم امام جمعه مکتبی تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار جوان و سختکوش آذربایجان شرقی و  برادر و همتبار ارجمندم، جان فدای انقلاب، سردار سیدمهدی موسوی و سایر همراهان بخش دیگری از این درد جانکاه و مصیبت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.

شهادت این مجاهدان خستگی‌ناپذیر را به امام زمان (عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، بازماندگان ایشان و مردم داغدار کشورمان در اقصی نقاط جهان تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم روح ایشان همراه با سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز در بهشت برین همنشین با اولیاء‌الله باشد.

مطمئن هستیم با تدابیر و درایت همیشگی و مقتدرانه رهبری معظم انقلاب و همدلی ملت شریف و بزرگوار، ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بالنده و استوار و مصون از بلایا و خدشه خواهد بود.

محسن مصطفی‌پور

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز

پیام تسلیت مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده