تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۰۶
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۳۴۱۲۹۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

با دریغ و تأسف فراوان، خبر شهادت یار دیرین انقلاب و خادم مخلص و متعهد به مردم و آرمان‌های انقلاب عزیزمان، حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور فقید کشورمان در حین حضور در میدان جهاد خدمت، موجی از اندوه و غم برای ملت شریف ایران و همه دلسوزان کشورمان را موجب شد.

آن شهید بزرگوار از شخصیت‌های صدیق، مؤمن و خَدوم کشورمان بودند که تاریخچه‌ی خدمات ارزشمند و مسئولیت‌های خطیری که بر عهده داشتند کارنامه‌ای درخشان از حضور موثر، فداکارانه و دلسوزانه در مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه گذشته را به یادگار گذاشته است.

کارکنان فولادمبارکه طی بازدید موسع آن فقید سعید از این شرکت، شاهد پیگیری دغدغه مندانه و تلاش وافر ایشان برای رفع موانع تولید و صنعت کشورمان و محبت بی دریغشان به کارگران بخش‌های مختلف این شرکت بودند و اینجانب نیز در جلساتی که در محضر ایشان برگزار شد شاهد تاکیدات مکرر در زمینه رفع موانع موجود و رونق بخشی به جریان تولید در کشور بودم.

اینجانب به نمایندگی از فعالان جبهه صنعت در فولاد مبارکه اصفهان شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار کشورمان و همراهان ایشان بویژه حضرت آیت‌الله آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز، مرحوم دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر کاردان امور خارجه و مرحوم دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی را به رهبری معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل مسالت دارم.

بدون شک مردم فهیم کشورمان تا همیشه تاریخ قدردان زحمات بی دریغ و خدمت صادقانه ایشان خواهند بود و به راستی شهادت پاداشی شایسته برای خدمتگزاران صدیق و اجری در خور برای تلاش بی وقفه ایشان است.

ان شاء الله که با امام شهیدان و اجداد طاهرینشان محشور شوند.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل فولاد مبارکه

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده