تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۴۱۳۰۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تسلیت و تعزیت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در پی شهادت رئیس‌جمهور

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و تیم همراه در سانحه بالگرد حین ماموریت در قالب پیامی به ملت شریف ایران اعلام کرد.

به گزارش می‌متالز، “اردشیر سعدمحمدی” در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند؛ بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده‌اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

مشیت الهی بر این بود که رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی به همراه جمعی از همراهان خود در مسیر خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران به درجه رفیع شهادت نائل شوند؛ شخصیتی که شبانه‌روز به صورت میدانی و جهادی در حال کار و تلاش بود و برای رفع مشکلات کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را در راه خدا فدا نمود.

شخصیت مجاهدی که علیرغم تمامی مشکلات و اقدامات خصمانه دشمن و تبلیغات رسانه‌ای آنان، به حق، سید محرومان بود و در مدت خدمت خود به‌طور ویژه‌ای نسبت به خدمت‌رسانی به آنان اهتمام ویژه داشت و در دوره مسوولیت خود گام‌های ارزشمندی در جهت توسعه اقتصادی و صنعتی مناطق محروم برداشت و در نهایت در همین مسیر مقدس، شربت شیرین شهادت را نوشید.

اینجانب شهادت رییس جمهور مردمی و جمعی از همکاران ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی و آحاد مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

منبع: سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده