تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۲
بازدید: ۴۴
کد خبر: ۳۳۸۹۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام مدیرعامل تاپیکو به مناسب روز جهانی کارگر؛

نقش بی‌بدیل کارگران در جهش تولید

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در پیامی با تبریک روز جهانی کارگر به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌های تابعه این شرکت، بر نقش بی‌بدیل کارگران در جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در پیامی، روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به‌ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌های تابعه این شرکت تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. البته نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، یک نقش انکارناکردنی و غیرقابل انکار است.» مقام معظم رهبری مدظله العالی (دیدار با کارگران در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳)

هفته گرامیداشت مقام کارگر و روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این ایام، روز‌های تصدیق و تجلیل از تلاش‌های صادقانه همه کارگرانی است که در راه آبادانی و ساختن ایران اسلامی عرق جبین ریخته و حتی برخی در این راه جان شریف خود را از دست داده‌اند.

ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، نقش بی‌بدیل کارگران سخت‌کوش و عزیز در تولید کشور در دوران تحریم‌های ظالمانه این سرزمین مقدس، را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند. وظیفه همه ما مسئولین است که به تک‌تک کارگران عزیز این اطمینان خاطر داده شود که ضمن تلاش همه‌جانبه برای ارتقای وضعیت معیشتی‌شان، برای تحقق مطالبه به حق مقام معظم رهبری (مدظله الشریف) مبنی بر اطمینان کارگران از آینده شغلی‌شان (امنیت شغلی) شبانه‌روز تلاش کنیم.

اینجانب ضمن تشکر صمیمانه از تلاش، نجابت و همت جامعه شریف کارگری در خط مقدم نبرد اقصادی، توفیق خدمت بیش از پیش و سلامتی شما عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم و امیدوارم با همکاری و همدلی با یکدیگر، جهش تولید را در پایان سال جشن بگیریم؛ ان‌شاءالله.»

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده