می متالز - گروه خودروسازی فولکسواگن آلمان اعلام کرده است که به دلیل بحران شیوع بیماری کووید-۱۹، تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنانش را در کارخانه تنسی آمریکا به مرخصی فرستاده است.
کد خبر: ۹۶۴۸۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: