میمتالز - نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس از تولید سالانه ۱۵ تن طلا در معادن کردستان خبر داد و گفت: این معادن ۶۰۰ میلیارد تومان یارانه برق گرفتهاند، اما به مسوولیت اجتماعی خود عمل نمیکنند، روی طلا خوابیدهایم، اما گرسنهایم!
کد خبر: ۳۸۹۵۰۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۱۶