میمتالز - استاندار کرمان از جهش ۳ برابری بازگشت حقوق دولتی معادن به کرمان خبر داد و گفت: امسال سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن به ۴۰۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.
کد خبر: ۳۸۶۰۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۱۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: