میمتالز - دو نفر از کارکنان ایمپاسکو موفق شدند با صعود به قله ۵۶۱۰ متری دماوند، بلندترین قله ایران و خاورمیانه، پرچم این شرکت را بر بام ایران به اهتزاز درآورند.
کد خبر: ۳۸۳۷۳۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۱۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: