با هدف صرفهجویی در مصرف گاز
میمتالز - دولت آلمان هفته گذشته با هدف صرفهجویی در مصرف گاز و کمبود آن در زمستان امسال، مجوز فعالسازی تعداد دیگری از نیروگاههای تولید برق که با سوخت زغالسنگ کار میکنند را صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۲۳۹۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸