میمتالز - بانک مرکزی میگوید:کسانی که فاکتور خرید ندارند بعد از سه ماه متهم به قاچاق ارزی هستند. اگه این خبر در بازار جدی گرفته شود باید منتظر عرضه دلارهای خانگی به بازار باشیم.
کد خبر: ۲۵۷۳۳۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: