یحیی آل اسحاق:
میمتالز - یحیی آل اسحاق که مدیریت وزارت بازرگانی در دولتهای پنجم و ششم و همچنین ریاست اتاق بازرگانی تهران را درکارنامه خود دارد، معتقد است که بهترین مکانیسم برای تنظیم بهینه بازار براساس مولفههای اقتصادی، سازوکار عرضه و تقاضا در بورس کالاست که طی سالهای گذشته با شفافیت مبادلات و فعالیت برمبنای عرضه و تقاضا، آثار مثبتی برای اقتصاد و تولید کشور به همراه داشته است.
کد خبر: ۲۰۹۸۷۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۴