تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۴۰
کد خبر: ۳۴۰۳۳۷
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی شازند رقم زد؛

شروع پر قدرت "شاراک"

‌می‌متالز - بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شازند از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «هیدروکربور A ۸۰ صادراتی» با ۳۷۹ میلیارد تومان بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی شازند با سرمایه ثبت شده ۸۰۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۴ هزار و ۹۴۲ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری نشان داد که روند صعودی جدیدی را در سال جدید پیش گرفته است.

شروع پر قدرت
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شازند در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود، به درآمد ۲ هزار و ۲۳ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۳۶ درصدی همراه شد.

شروع پر قدرت
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شازند از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «هیدروکربور A ۸۰ صادراتی» با ۳۷۹ میلیارد تومان بود؛ درآمدی که "شاراک" از فروش این محصول در فروردین‌ماه به دست آورد برابر با ۱۹ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «هیدروکربور A ۸۰ صادراتی»، پرفروش‌ترین محصول این شرکت «پلی‌پروپیلن داخلی» بود که ۳۲۵ میلیارد تومان کسب درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی شازند در ماه جاری از «اتیلن اکساید، اتواکسیلاتها، ترکیبات آلی نیتروژن‌دار، هیدروکربور‌های هیدروژینه شده، سی. اف. او، پلی بوتادین، اتیلن گلایکول، وینیل استات، دو اتیل هگزانول، پلی‌اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، رافینت BBR و متفرقه» هم کسب درآمد کرد.

شروع پر قدرت

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده