تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۴۰۱۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست مشترکی مطرح شد:

همکاری تشکل‌های بخش خصوصی برای تدوین بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی و برگزاری موفق مراسم روز ملی صنعت و معدن

‌می‌متالز - نشست تبادل نظر و هماهنگی رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن با رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، در این نشست به اهمیت نقش اتاق در برگزاری موفق دهه تولید و تجارت تاکید کرد و خواستار همکاری اتاق برای تهیه بسته مشوق صنعتی و معدنی شد.

در ادامه «صمد حسن‌زاده» رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز ضمن تشکر از زحمات «فرشاد مقیمی» به‌عنوان رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، به ظرفیت‌های بخش خصوصی و توانمندی‌های تشکل‌های صنعتی، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اشاره کرد و گفت: تشکل‌های بخش خصوصی همکار بخش دولتی و طلایه دار عرصه جهاد اقتصادی هستند و نقطه نظرات و پیشنهادات اتاق برای بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع و مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی کشور، ثمربخش است.

وی، از پیگیری‌های رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، برای همکاری مشترک در برگزاری موفق دهه تولید و تجارت تشکر کرد و افزود: روز ملی صنعت و معدن، متعلق به هم صنعتگران و معدن کاران کشور می‌باشد و حضور حداکثری صاحبان کسب و کار‌های تولیدی و نقش آفرینی آنها در دهه تولید و تجارت کمک بزرگی به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم است.

در این نشست که «محمدرضا بهرامن» نایب رئیس و «عبدالله مهاجر» خزانه‌دار اتاق ایران نیز حضور داشتند، بر همکاری مشترک اتاق ایران و وزارت صمت در راستای برگزاری برنامه‌های مذکور تاکید شد.

گفتنی است، از اول تا دهم تیرماه به‌عنوان «دهه تولید و تجارت» و روز دهم تیر به عنوان «روز ملی صنعت و معدن» نامگذاری شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده