تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۰۷
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۳۱۰۶۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مجلس:

شهرستان چرام با داشتن سه معدن مهم منتظر توجه ویژه هیات دولت است

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان چرام با داشتن معدن بوکسیت، فسفات و آهک هیدراته منتظر توجه ویژه هیات دولت است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام سید محمد موحد در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن قدردانی از رئیس جمهور و هیات همراه خطاب به دکتر رئیسی افزود: ظاهرا شهرستان‌های کهگیلویه و چرام از مسیر سفر محو شده و نمی‌دانم چطور شده است که مسوولان کشوری به این دو منطقه سفر نکردند.

وی از رییس جمهور خواست که وزیر نفت را برای کلنگ زنی پالایشگاه چرام به این منطقه اعزام کند.

وی همچنین اعلام کرد که منتظر سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این دو شهرستان هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم استان به ویژه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حقابه خود را از سد آبریز مطالبه می‌کنند.

موحد با بیان اینکه مردم این شهرستان برای کار به استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: این افراد به عنوان نیروی غیربومی قلمداد می‌شوند که پذیرفتنی نیست.

وی از رئیس جمهور خواست ساخت مرحله دوم جاده ملی پاتاوه به دهدشت از خیر آباد به دهدشت آغاز شود.

به گفته وی همچنین مردم لنده منتظر راه اندازی جاده لنده به تشان هستند.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه ما منتظر کلنگ زنی پتروپالایشگاه و پالایشگاه چرام و سد آبریز هستیم، ادامه داد: آب اراضی کشاورزی حومه غربی دهدشت که قرار بود بخش زیادی از اراضی این منطقه را آبیاری کند ۱۷ سال است راکد مانده و امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده