تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۵
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۲۱۵۵۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۹ شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۹، در تاریخ ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ و با حضور اکثریت سهام‌داران در محل دفتر مرکزی این شرکت در اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۹، در تاریخ ۲۹ خردادماه ۱۴۰۰ و با حضور اکثریت سهام‌داران در محل دفتر مرکزی این شرکت در اصفهان برگزار شد؛ بنابراین گزارش، این مجمع که ریاست آن را غلامرضا طاهری به نمایندگی شرکت فولاد مبارکه به عهده داشت، با ارائه گزارش عملکرد سال ۹۹ شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه توسط مهدی تولاییان مدیرعامل این شرکت آغاز شد. مهدی تولائیان، مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه نیز در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های سال گذشته و تشریح برنامه‌های شرکت در سال مالی جاری، از حمایت‌ها و رهنمود‌های مدیریت عالی شرکت فولاد مبارکه و همین‌طور تلاش همکاران که در موفقیت‌ها، تحولات چشمگیر و اصلاح ساختار سرمایه شرکت نقش اساسی داشته است، تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد امسال که سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، سال تداوم توفیق فولاد مبارکه و شرکت فنی و مهندسی باشد.

وی یادآور شد: شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه مشاور مادر و حلقه اتصال بسیاری از شرکت‌های ایرانی (مهندسی، بازرگانی، تجهیزات و قطعات پیمانکاران) به گروه فولاد مبارکه است که با برخورداری از پشتوانه فنی و تجربی گروه فولاد مبارکه در دوران ساخت، بهره‌برداری و توسعه، موفق به بومی‌سازی دانش ساخت پلنت‌های فولادی و پیاده‌سازی آن در کشور شده است.

مدیرعامل شرکت فنی و مهندسی فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت، صدور دانش فنی، طراحی، ساخت و بهره‌برداری واحد‌های فولادی به سایر کشور‌ها را در غایت اهداف خود دارد.

گفتنی است در این مجمع عمومی، ضمن تصویب صورت‌های مالی و انتخاب مؤسسه حسابرسی آیین‌تراز آریا به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی سال ۱۴۰۰، روزنامه صمت به‌عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب و ۱۰ درصد سود خالص توزیع و معاملات ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون تجارت به تصویب رسید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده