تاریخ: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۲۰۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ۶۵ درصدی سود خالص «آهن و فولاد ارفع»

می متالز - سود خالص شرکت‌ آهن و فولاد ارفع با رشد ۶۵ درصدی در دوره سه ماه نخست سال‌جاری، نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ۳۳۴ میلیارد تومان رسید.
افزایش ۶۵ درصدی سود خالص «آهن و فولاد ارفع»

به گزارش می متالز، همچنین درآمدهای فروش شرکت در سه ماه نخست امسال با رشد ۴۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به یک هزار و ۹۳۶میلیارد و ۵۹۹ هزار تومان رسیده که از این مقدار ۹۲۴میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مربوط به فروش داخلی و ۱۶۹ میلیارد و ۳۶۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مربوط به فروش‌های صادراتی شرکت بوده است. میزان فروش آهن و فولاد ارفع به ترتیب ۱۸۲ هزار و ۲۴۹ تن فروش داخلی و ۳۰ هزار و ۶۲۶ تن مربوط به فروش صادراتی بوده است.

طبق اظهارات علیرضا خیاط، مدیرعامل این شرکت، آهن و فولاد ارفع برنامه تولید سال‌جاری معادل ۸۳۰ هزار تن را داشته که با توجه به پوشش مناسب پیش‌بینی انجام شده در عملکرد سه ماه ابتدای سال‌جاری به نظر می‌رسد بتواند این میزان را تحقق بخشد.

علیرضا خیاط تاکید کرد: شرکت آهن و فولاد ارفع همچنین در نظر دارد برای تامین نیازهای ارزی خود ۳۰ درصد تولیدات امسال را صادر کند، آهن و فولاد ارفع سال گذشته بیش از ظرفیت اسمی خود تولید انجام داده بود.

عناوین برگزیده