تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۵۲
کد خبر: ۳۴۰۱۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استفاده از ظرفیت بسیج در حوزه صنعت، معدن و تجارت در تحقق جهش تولید یکی از الزامات است

‌می‌متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت اعلام کرد که استفاده از ظرفیت بسیج حوزه صمت در تحقق جهش تولید، یکی از الزامات است.

به گزارش می‌متالز، «سیدابراهیم حسینی» فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت در نشست با کارکنان و فعالان اقتصادی بسیجی استان خراسان رضوی اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری گه فرمودند بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است ما نیز از بسیجیان فعال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی انتظار داریم که ضمن ایجاد تعامل، همدلی و هم‌افزایی بیشتر، برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» کوشاتر باشند.

وی در ادامه افزود: نقش بسیج از نظر مردم در تحقق جهش تولید در رفع مشکلات و تسهیل‌گری امور نقشی تاثیر گذار است و بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت با بیان اینکه ساختارها، وابسته به استراتژی و اهداف است و اگر بخواهیم اهداف را محقق کنیم باید اقدامات عملیاتی داشته باشیم، تاکید کرد: بسیج موتور محرک جامعه است و ما بسیجیان باید در حل مشکلات واحد‌های تولیدی که دغدغه دارند شبانه روز گام برداریم.

حسینی در پایان گفت: بدیهی است که بسیج نمی‌تواند تمام مسوولیت دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه جهش تولید بر عهده بگیرد، اما همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بسیج حداقل می‌تواند به عنوان مُکمل در مورد جهت‌دهی، هدف‌گذاری و نهایتاً در عمل به منویات ایشان به شکل مستقیم و غیرمستقیم ایفای نقش کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده