میمتالز - قرار بود در پایان این هفته ثبتنام وام بازنشستگان و مستمریبگیران سازمان تامین اجتماعی آغاز شود، اما به گفته یکی از مدیران این سازمان ثبتنام وام از شنبه هفته آینده به صورت غیرحضوری آغاز میشود.
کد خبر: ۲۱۶۳۴۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: