میمتالز - مدیر مجتمع مس سونگون از احداث نیروگاه خود تامین گازی ۴۲ مگاواتی با سرمایهگذاری ۱۹ میلیون یورویی و ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در مجتمع مس سونگون خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۵۵۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: