میمتالز - مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراوردههای نفتی گفت: اکنون در پالایشگاه ال پالیتو ونزوئلا از کاتالیست ایرانی استفاده میشود و تولید بنزین را در این پالایشگاه آغاز کردهایم.
کد خبر: ۳۴۵۳۷۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: