میمتالز - طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی، توافقنامه واگذاری امتیاز استفاده از پساب مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهر قاین به کارخانه فولاد، امضا شد.
کد خبر: ۲۹۳۴۰۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: