میمتالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: حدود ۶۰ درصد از واحدهای صنعتی در گناباد با هدف صرفه جویی در مصرف گاز بدنبال شرایط برف و یخبندان، فعالیت خود را به صورت داوطلبانه تعطیل کردند.
کد خبر: ۲۸۸۷۲۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: