میمتالز - سهمیه بنزین رانندگان وانت ۱۰ لیتر کم شده است. این گزارهای بود که عدهای از مخاطبان تجارتنیوز گفتند و رئیس انجمن صنفی رانندگان وانتبارها تایید کرد.
کد خبر: ۲۳۴۹۵۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: