میمتالز - بامداد امروز شهرداری تهران، ساختمان بورس سعادتآباد را به دلیل بدهی یک هزار میلیارد تومانی پلمب کرد. این در حالی است که نماد بورس هم در بازار سهام به حالت تعلیق درآمده است.
کد خبر: ۲۳۲۸۵۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: