برای نخستین بار توسط یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز جهاد دانشگاهی صورت گرفت؛
مدیرعامل یک شرکت فناور در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز از موفقیت در زمینه استخراج صنعتی مس در دنیا خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر شرکت مشغول تولید کاتد مس از سمنت (کنسانتره مس اکسیدی) برای اولین بار در دنیا میباشد. البته هدف غایی شرکت تولید صنعتی ایزوتوپ مس (۹۹۹/۹۹ درصد) است که در مقیاس آزمایشگاهی با موفقیت به وقوع پیوسته است.
کد خبر: ۲۰۵۴۸۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۲۴