به گزارش میمتالز به نقل از مس پرس، دکتر «سیدمصطفی فیض» شنبه ۱۶ اسفندماه با همراهی جمعی از معاونان شرکت مس و مدیر مجتمع، ابتدا از خط تولید کارخانه اسید ۲ بازدید کرد و در جریان فرآیند تولید در این کارخانه قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، سپس از کارخانه اکسیژن شماره ۲و۳ بازدید کرد و در جریان روند تولید قرار گرفت.
وی در ادامه برای گفتوگو و عرض خداقوت به همکاران، در اتاق کنترل این امور حضور یافت.
منبع: مس پرس