تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۴۰۴ ، ساعت ۱۹:۴۱
بازدید: ۹۴
کد خبر: ۳۹۶۰۶۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تجدید عهد و بیعت مدیرعامل، اعضای هیأت‌ مدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان با رهبر معظم انقلاب

پیام تجدید عهد و بیعت مدیرعامل، اعضای هیأت‌ مدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان با رهبر معظم انقلاب
‌می‌متالز - در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آغاز دوره رهبری آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان با صدور پیامی، آغاز مسوولیت ایشان را تبریک گفته و با رهبر جدید انقلاب اسلامی بیعت کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز‌هایی که ملت بزرگ ایران داغدار شهادت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و فرزندان رشید این سرزمین است، تدبیر مجلس خبرگان رهبری در انتخاب حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای به‌ عنوان رهبر انقلاب اسلامی، بار دیگر نشان داد که پرچم عزت، استقلال و مقاومت این ملت برافراشته و مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی با استواری ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل، اعضای هیأت‌ مدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان ضمن تجدید عهد و اعلام بیعت با رهبر معظم انقلاب، تأکید می‌کنند که خانواده بزرگ فولاد هرمزگان همچون گذشته در سنگر تولید و صنعت استوار ایستاده و با تمام توان برای تقویت اقتدار اقتصادی کشور، پیشرفت ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش خواهد کرد.

ما بر این باوریم که امروز نیز همچون گذشته، چرخ پرقدرت تولید در ایران اسلامی، نماد ایستادگی ملت در برابر فشار‌ها و دشمنی‌ها و پشتوانه عزت و پیشرفت کشور است؛ از این‌ رو کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه صنعتی، با روحیه‌ای جهادی و با تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، مسیر سازندگی و اعتلای ایران عزیز را با عزم و همت مضاعف ادامه خواهند داد.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران و پیروزی بر دشمنان این مرز و بوم را مسالت داریم.

مدیرعامل، اعضای هیأت‌ مدیره، مدیران و کارکنان شرکت فولاد هرمزگان

منبع: فولاد هرمزگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده