تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۴ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۳۴۰
کد خبر: ۳۸۶۹۱۷
سرویس خبر : انرژی
حسینی‌کیا:

سامانه مدیریت مصرف انرژی وارد فاز هوشمندسازی ساختمان‌ها می‌شود

سامانه مدیریت مصرف انرژی وارد فاز هوشمندسازی ساختمان‌ها می‌شود
‌می‌متالز - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ضمن تشریح روند تکمیل سامانه مدیریت مصرف انرژی، از آغاز فاز هوشمندسازی ۳ شرکت به صورت پایلوت جهت اندازه‌گیری مصرف انرژی توسط آنها خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سیدجواد حسینی‌کیا، در تشریح جزییات نشست امروز (دوشنبه ۲۱ مهرماه) کمیته ویژه مدیریت ناترازی انرژی، گفت: نشست امروز کمیته ویژه مدیریت ناترازی انرژی با حضور مسوولان مربوطه از وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو و صمت، شرکت آبفا، ایمیدرو، شرکت ملی گاز ایران، اتاق بازرگانی و کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این نشست گزارش برخط میدانی توسط مسوولان مربوطه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه ارائه و مقرر شد ایراداتی که در آن مشاهده کردیم، رفع شود، همچنین اطلاعات جدیدی که شرکت آبفا به آنها ارائه داد نیز در این سامانه درج شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: بخش دوم نشست این کمیته نیز با حضور مدیرعامل ایمیدرو و رئیس سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این بخش از نشست نیز مقرر شد ۳ شرکت در قالب مناقصه محدود جهت هوشمندسازی برای اندازه‌گیری میزان مصرف انرژی تعیین و به صورت پایلوت وارد فاز اجرایی شوند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

 

عناوین برگزیده