به گزارش میمتالز، حمیدرضا عظیمی، قائم مقام سازمان انرژیهای تجدیدپذیر و بهرهوری انرژی برق اظهار داشت؛ امروز شاهد بهرهبرداری از ۲۵۰ مگاوات و شروع عملیات اجرایی ۴۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در کشور هستیم.
عظیمی تاکید کرد: با توجه ناترازی تولید و مصرف انرژی، اکنون ساخت نیروگاههای خورشیدی، دیگر انتخاب نیست؛ بلکه یک ضرورت است.
وی تصریح کرد: اکنون سهم نیروگاههای تجدیدپذیر از سبد نیروگاهی کشور به ۲.۵ درصد افزایش یافته و مجموع ظرفیت نیروگاههای تجدیدپذیر کشور به ۲۵۵۰ مگاوات رسیده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم