به گزارش میمتالز، حسین رضایی عصر امروز ۱۴ آبانماه در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه بومیسازی، بهینهسازی و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری این نمایشگاه و ایدههای جدید و نگاه حمایتی مدیر مجتمع روز بهروز شاهد رفع نیازمندیهای مجتمع باشیم.
وی همچنین بااشاره به خریدهای مجتمع مس سرچشمه از تولیدات شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدوارم میزان این خریدها ارتقا یابد چرا که به اشتغال شهرستان کمک خواهد کرد.
رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: جرقه ایجاد مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان با برگزاری نخستین نمایشگاه نیازمندیها و توانمندیهای مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سال ۱۳۹۱ زده شد.
دکتر رضا رنجبرکریمی اظهار کرد: از مجتمع مس سرچشمه که همیشه نگاه مثبت به دانشگاه دارند و همواره در زمینه علم و فناوری پیشقدم بودهاند قدردانی میکنم.
وی افزود: اولین نمایشگاه نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه را در سال ۱۳۹۹ در حاشیه کنفرانس شیمی آلی کشور در دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار کردیم که از دل این نمایشگاه ایدههایی بیرون آمد و جرقه مرکز رشد دانشگاه ولیعصر از همین نمایشگاه زده شد.
وی بیان کرد: اکنون ۱۳ سال از راهاندازی مرکز رشد دانشگاه میگذرد و دانشگاه ولیعصر رفسنجان جزء ۲۰ دانشگاه برتر کشور در حوزه فناوری است.
بهگفته وی، در مرکز رشد دانشگاه ولیعصر ۱۴۰ واحد فناور حضور دارند که از این تعداد ۲۶ شرکت دانشبنیان هستند و برای ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کردهاند.
منبع: مس سرچشمه رفسنجان