تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۵
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۱۲۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت بیت‌کوین به ۶۷ هزار دلار رسید

‌می‌متالز - بیت‌کوین امروز پس از گذشت بیش از سه هفته به قیمت ۶۷ هزار دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، اتریوم، بزرگ‌ترین کوین جهان از نظر ارزش بازار با ۵.۲ درصد افزایش، صعود کرده است و برخی کوین‌ها شاهد افزایش تا ۱۰ درصد قیمت روزانه خود بودند.

بیت‌کوین در اول ماه مه برای اولین بار در بیش از ۲ ماه گذشته به زیر سطح ۵۷ هزار دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح خود از ۲۷ فوریه را رقم زد.

بازار ارز‌های دیجیتال در آن دوره با کاهش تقاضای سرمایه‌گذاران برای بیت‌کوین پس از هاوینگ آن در ماه گذشته، سقوط کرد. بازگشت اخیر در ارز‌های دیجیتال پس از آن رخ داده است که تورم مصرف‌کننده ایالات‌ متحده در ماه آوریل نشان داد که نسبت به ماه قبل نزول کرد و امیدواری سرمایه‌گذاران را برای شروع کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر امسال افزایش داد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۴۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۴ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۴.۲۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۵ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸.۷۱ میلیارد دلار است که ۳۵.۴۳ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر ۵.۵۷ میلیارد دلار است که ۱۱.۴۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۴.۳۴ میلیارد دلار است که ۹۱.۰۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده