تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۰۶۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس هیات مدیره فولاد تاراز مطرح کرد؛

تقسیم سود ۴ هزار میلیارد ریالی در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد تاراز

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره شرکت فولاد تاراز چهارمحال گفت: با تصمیم اتخاذ شده در مجمع عمومی سالیانه فولاد تاراز، به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال سود تقسیم شد و بنابراین از مبلغ ۸،۱۰۰ میلیارد ریال سود قابل تقسیم فولاد تاراز، ۴،۰۰۰ میلیارد ریال سود به سهامداران حقیقی و حقوقی رسید.

به گزارش می‌متالز، رئیس هیات مدیره شرکت فولاد تاراز چهارمحال اظهار کرد: در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت اظهار کرد: امروز گزارش خوبی از عملکرد شرکت فولاد تاراز ارائه شد.

حامد ولی‌بیک افزود: فولاد تاراز، امسال در شاخص سودآوری رشد قابل‌توجهی داشته است و در مجموع بالغ بر سه برابر سال گذشته به میزان سودآوری شرکت اضافه شد.

وی اذعان کرد: با تصمیم اتخاذ شده در مجمع عمومی سالیانه فولاد تاراز، به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال سود تقسیم شد و بنابراین از مبلغ ۸،۱۰۰ میلیارد ریال سود قابل تقسیم فولاد تاراز، ۴،۰۰۰ میلیارد ریال سود به سهامداران حقیقی و حقوقی رسید.

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد تاراز ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عمده طرح‌های توسعه فولاد تاراز انجام شده و درصد پیشرفت قابل توجهی دارد که با تکمیل آن، میزان سود حاصل شده افزایش خواهد یافت، سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت، ضمن حضور در مجمع به پیشنهاد تقسیم سود ۵۰ درصدی رأی مثبت دادند.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت فولاد تاراز برای سال ۱۴۰۳ ابراز کرد: برنامه شرکت برای سال پیش‌رو تکمیل طرح‌های توسعه مهم شرکت از جمله نورد ۱۴۵۰ و خط اسیدشویی است که می‌کوشیم با برنامه‌ریزی انجام شده در جریان نقدی شرکت، این مهم تا اواسط سال انجام شود و خبر‌های خوبی به سهامداران برسد و با این اتفاق، سهم فولاد تاراز در زنجیره تولید فولاد و تبدیل ورق‌های گرم تا گالوانیزه افزایش یابد.

بر اساس گزارش آتیه فولاد، ولی‌بیک با تقدیر از همراهی و مساعدت سهامداران با برنامه‌های شرکت خاطرنشان کرد: سهامداران با رأی مثبت خود به تقسیم سود ۵۰ درصدی، زمینه تکمیل طرح‌های توسعه را فراهم کرده و با این سرمایه‌گذاری هوشمندانه، آینده‌ای بهتر را رقم خواهند زد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده