تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۱
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۳۹۷۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
صالحی با اشاره به اقدامات فراکسیون «حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی»:

بسیاری از آسیب‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی را شناسایی کردیم

‌می‌متالز - رئیس فراکسیون حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی مجلس یازدهم با اشاره به اقدامات این فراکسیون تاکید کرد: این فراکسیون بسیاری از آسیب‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی را شناسایی کرد.

به گزارش می‌متالز، مسلم صالحی، با اشاره به اقدامات فراکسیون «حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی» در مجلس یازدهم گفت: ما در این فراکسیون بیشتر به دنبال رفع موانع اعم از موانع قانونی برای اجرای سرمایه‌گذاری در کشور به ویژه سرمایه‌گذاری خارجی بودیم.

نماینده مردم «اقلید» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های ما نیازمند حضور سرمایه‌گذاری خارجی است، گفت: متاسفانه برخی از قوانین داخلی ما اجازه چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را نمی‌دهد و در این بخش محدودیت ایجاد کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فراکسیون به دنبال تسهیلگری در امور و نه دخالت در امور بود، اظهار کرد: ما جلسات متعددی را با کمیسیون جهش و رونق تولید نیز برگزار کردیم و این جلسات کمک رسان حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در این فراکسیون سعی داشتیم با شناسایی برخی از آسیب‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی، برخی از اقدامات کارشناسانه خودمان را در اختیار کمیسیون جهش و رونق تولید قرار دهیم که نهایتاً این اقدامات به قانون جهش و رونق تولید تبدیل شد.

صالحی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم این فراکسیون را در مجلس دوازدهم نیز فعال‌تر کنیم قطعا این فراکسیون می‌تواند از جمله فراکسیون‌های خوب مجلس دوازدهم محسوس شود. آنهم با توجه به نیازی که در جامعه احساس می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده