مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:
به گزارش میمتالز، عباس علی آبادی وزیر صمت اظهار کرد: اگر محرز شود تولید نوکیا در داخل تقلبی است، تولید آن متوقف شده و از همه امکانات از جمله تخصیص ارز محروم خواهد شد.
منبع: تجارت نیوز