تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۴۸
کد خبر: ۳۳۸۶۳۶
سرویس خبر : انرژی

آریا" در فروردین‌ماه درخشان عمل کرد

‌می‌متالز - تولید آریاساسول در فروردین ماه نسبت به اسفند افزایش یافت و فروش و مبلغ فروش نیز نسبت به سال قبل حاکی از رشد است.

به گزارش می‌متالزتولید آریاساسول در فروردین‌ماه نسبت به اسفند افزایش یافت و فروش و مبلغ فروش نیز نسبت به سال قبل حاکی از رشد است.

این شرکت طی فروردین‌ماه ۱۶۷ هزار تن انواع محصولات تولید کرد که نسبت به ماه گذشته دارای ۴ درصد رشد بوده است. 

همچنین آریا در این ماه، ۹۲ هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به فروردین ۱۴۰۲ دارای ۴ درصد رشد بوده است. 

مبلغ خوب فروش آریا طی ماه فروردین ۳۱ هزار میلیارد ریال بوده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشته است.

آریا
شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را در سامانه کدال منتشر کرد و گزارش حسابرس مستقل در رابطه با سال مالی ۱۴۰۲ بدون بند شرط منتشر شد.

"آریا" در بین همه شرکت‌هایی که دارای سال مالی مشابه هستند، نخستین شرکتی بود که توانست صورت‌های مالی حسابرسی شده سال مالی ۱۴۰۲ را در فروردین‌ماه منتشر کند.

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام آریا در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد و پس از تصویب صورت‌های مالی و اخذ تصمیمات دیگر، سود نقدی ۷۲۰ تومانی به ازای هر سهم به تصویب رسید و مقرر شد طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه کدال پرداخت سود انجام شود.

در تاریخ ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ یعنی تنها پس از ۴ روز کاری سود نقدی سهامداران خرد اعم از حقیقی، صندوق‌ها و سبد‌های سرمایه‌گذاری و سایر سهامداران حقوقی از طریق سجام پرداخت شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده