تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۳۸
بازدید: ۵۷
کد خبر: ۳۳۸۵۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آیین رسمی واگذاری پرسپولیس و استقلال آغاز شد

‌می‌متالز - لحظاتی قبل، مراسم رسمی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، مالکیت سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز (چهارشنبه) طی مراسمی در وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیران عامل دو باشگاه و پیشکسوتان ورزشی به طور رسمی به خریداران واگذار می‌شود.

در این مراسم که با حضور رسانه‌های گروهی برگزار شده، پس از اعلام نتایج مزایده این دو باشگاه، قرارداد واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس منعقد می‌شود.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در این مراسم اظهار کرد که پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه‌جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم اما پنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می‌شود و امید است سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت‌های این دو باشگاه قرار بگیرد.

خبر در حال تکمیل است

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده