تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۳۶۸۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
گزارش عملکرد یک ماهه اسفند ۱۴۰۲

رشد ۱۹ درصدی درآمد فروش «فولاد»

‌می‌متالز - شرکت فولاد مبارکه اصفهان در یک ماهه اسفند ۱۴۰۲ موفق به کسب رشد ۱۹ درصدی درآمد حاصل از فروش کل خود نسبت به دوره یک ماهه بهمن ۱۴۰۲ گردید.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲، توانست درآمدی ۲۲۸ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۷۷ میلیون ریالی را کسب کند.

درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه بهمن ۱۴۰۲، ۱۹۲ هزار و ۷۰۲ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال بود.

بر همین اساس درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دوره یک ماهه بهمن ۱۴۰۲ با رشد ۱۹ درصدی همراه شد.

درآمد عملیاتی این شرکت در اسفند ۱۴۰۱، ۲۱۳ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال بود.

درآمد عملیاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۱، با رشد هفت درصدی همراه گردید.

از مجموع درامد عملیاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اسفند ۱۴۰۲، ۷۳ درصد به فروش داخلی محصولات این شرکت و ۲۷ درصد به فروش صادراتی محصولات آن اختصاص داشت.

این شرکت در بهمن‌ماه ۱۴۰۲، ۸۳ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۱۷ درصد آن را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب کرد.

همچنین در اسفند ۱۴۰۱ نیز این شرکت ۶۳ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۳۷ درصد را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب نمود.

روند درآمدزایی حاصل از فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

«فولاد» در اسفند ۱۴۰۲ از فروش داخلی محصولات خود درآمدی ۱۶۵ هزار و ۷۴۵ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریالی را کسب کرد.

درآمد حاصل از فروش داخلی این شرکت در بهمن ۱۴۰۲، ۱۵۹ هزار و ۸۶۱ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال بود. در نتیجه شاهد رشد چهار درصدی در درآمد فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به بهمن‌ماه ۱۴۰۲ بودیم.

سهم درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات «فولاد» از مجموع درآمد عملیاتی آن در اسفند ۱۴۰۱، ۱۳۵ هزار و ۷۵۱ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال بود. در نتیجه درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ۱۴۰۱ با رشد ۲۲ درصدی همراه گردید.

روند درآمدزایی حاصل از فروش صادراتی «فولاد»

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ توانست از فروش صادراتی محصولات خود درآمد ۳۲ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷ میلیون ریالی داشته باشد.

درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت با رشد ۹۱ درصدی در اسفندماه ۱۴۰۲ نسبت به بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به ۶۲ هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال افزایش یافت.

درآمد عملیاتی «فولاد» در اسفند ۱۴۰۱ از فروش صادراتی محصولات آن ۷۸ هزار و ۱۹۴ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال بود.

درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به اسفند ۱۴۰۱ با کاهش ۲۰ درصدی روبه‌رو شد.

روند تولید «فولاد»

مجموع حجم تولید محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اسفند ۱۴۰۲، ۶۶۴ تن در سامانه کدال درج گردید. در بهمن ۱۴۰۲ نیز مجموع حجم تولیدات این شرکت ۶۴۱ تن بود.

با مقایسه حجم تولید محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۲ شاهد رشد چهار درصدی در تولیدات این شرکت خواهیم بود.

همچنین مجموع حجم تولیدات «فولاد» در دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۱ برابر با ۶۸۴ تن بود.

در نتیجه حجم تولیدات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته به میزان سه درصد کاهش یافت.

روند فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان

این شرکت در اسفند ۱۴۰۲، بیش از حجم تولید شده محصولات خود را به فروش رساند.

در بهمن ۱۴۰۲ نیز بیش از حجم تولید شده محصولات شرکت فولاد مبارکه به فروش رسید. مجموع حجم فروش محصولات شرکت مذکور در اسفند ۱۴۰۲، ۸۵۴ تن در کدال درج گردید.

درحالی که مجموع حجم فروش محصولات تولیدی شرکت در بهمن ۱۴۰۲، ۶۹۰ تن بود. بر این اساس مجموع حجم فروش محصولات شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ۱۴۰۲، با رشد ۲۴ درصدی روبه‌رو شد.

در اسفند ۱۴۰۱ نیز بیش از حجم تولید شده محصولات این شرکت، معادل با یک هزار و ۷۸ تن به فروش رسید. در نتبجه مجموع حجم فروش محصولات این شرکت در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه آن در سال ۱۴۰۱ با کاهش ۲۰ درصدی همراه شد.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده