تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۵۳
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۳۳۱۲۰۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع سرام آرا برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت صنایع سرام‌ آرا از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین روز چهارشنبه چهارم بهمن‌ماه با حضور معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت سرام‌آرا در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه «محمدجواد پرچمی» مدیرعامل این شرکت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه بیان کرد: شرکت سرام‌آرا در ۹ ماهه سال جاری با استفاده حداکثری از خطوط تولید موفق به تولید ۱.۶۹۵ تن از محصولات خود شده است که در مقایسه با سال گذشته به میزان ۳۰ درصد رشد داشته و ۱۰۴ درصد از بودجه ۹ ماهه را محقق کرده است.

وی اظهار کرد: میزان فروش و سود ناخالص نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب رشد ۱۵۵ درصدی و ۹۵۱ درصدی داشته است. همچنین میزان درآمد عملیاتی با رشد ۱۰۸ درصدی نسبت به بازه مشابه در سال ۱۴۰۱ توانسته است ۱۱۶ از بودجه مصوب ۹ ماهه را محقق سازد.

پرچمی در خصوص تمرکز بر موضوع صادرات در شرکت سرام آرا تشریح کرد: با توجه به سیاست هلدینگ صدرتامین و تاکید مدیران ارشد هلدینگ بر لزوم افزایش صادرات در شرکت‌های زیرمجموعه و با بهره‌گیری از نیروی متخصص و جوان توانستیم اهداف صادراتی که برنامه‌ریزی کرده بودیم محقق کنیم که در این راستا میزان صادرات در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ با افزایش ۲۷۴ درصدی نسبت به سال گذشته ۱۰۶ درصد از بودجه ۹ ماهه را محقق ساخته است و این در حالی است که با حضور در بازار‌های صادراتی علاوه بر ارزآوری به طور مستمر، نیاز و سلیقه بازار‌های خارجی را رصد می‌کنیم و این امر شرکت را در جهت به روزرسانی محصولات کاشی و سرامیک که شدیدا بازاری سلیقه‌ای و به روز دارد یاری داده است.

مدیرعامل سرام‌آرا افزود: در زمینه صادرات کاشی و سرامیک تزئینی و تک پخت علاوه بر بازار‌های صادراتی پیشین میزان قابل توجهی صادرات به کشور عمان خواهیم داشت.

پرچمی رونمایی از محصول سرامیک استخری، افتتاح خط تولید کاشی تک پخت، افزودن محصولات جدید به سبد محصولات، گسترش بازار‌های صادراتی و خروج از ماده ۱۴۱ قانون تجارت را از جمله مهم‌ترین دستاورد‌های سال ۱۴۰۲ شرکت صنایع سرام آرا دانست.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع سرام‌آرا برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع سرام‌آرا برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع سرام‌آرا برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده