تاریخ: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۱۸
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۸۰۰۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید معاون امورگمرکی گمرک ایران از گمرک فرودگاه امام

‌می‌متالز - فرودعسگری معاون امورگمرکی گمرک ایران و هیات همراه از گمرک فرودگاه امام بازدید کردند. در این دیدار معاون امورگمرکی گمرک ایران ضمن دیدار از پست‌های سریع در جریان مسایل و مشلات گمرک فرودگاه امام (ره) قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، فرود عسگری کار در گمرک فرودگاه امام (ره) را بخاطر نوع کار و تنوع کالا‌ها نسبت به سایر گمرکات متفاوت‌تر عنوان کرد و با اشاره به مرز هوایی بودن این گمرک و ورود و خروج اقشار مختلف جامعه اعم از مسئولین، مقامات و مردم، رفتار و عملکرد این گمرک را بازتاب نظام دانست و اظهار داشت: واردات کالا‌های خاص و ارزشمند در حجم کم، کالا‌های سریع الفساد، پست سریع و... باعث شده سطح توقعات و انتظارات از این گمرک بالا رود و به نسبت کار همکاران در گمرک فرودگاه امام پر استرس‌تر از سایر گمرکات کشور است که جا دارد از خدمات پرسنل این گمرک تقدیر و تشکرگردد.

ابوالفضل اکبرپور مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) ضمن بیان توضیحاتی در خصوص اقدامات و عملکرد این اداره کل، گمرک فرودگاه امام (ره) را بزرگ‌ترین مرز هوایی و ویترین کشور خواند و گفت: این گمرک با تمام امکانات موجود همیشه سعی در ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن را داشته و نیاز به توجه و امکانات بیشتر جهت خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع و ارتقای حقوق شهروندی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف این اداره کل می‌باشد.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) ضمن اشاره به مسایل و مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف این گمرک خواستار همکاری بیشتر گمرک ایران در خصوص آسیب شناسی حوزه فنی، سامانه‌های گمرکی، مبحث رجیستری تلفن همراه مسافر، ارزش گذاری کالا‌های صادراتی، شفاف سازی رویه‌های پست‌های سریع و سامانه اظهار ارز همراه مسافر شد.

شایان ذکر است در این جلسه شیشه چی‌ها مدیرکل دفتر ارزش، وکیلی مدیرکل دفتر واردات، کمان ترکی کارشناس حوزه معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران، جهدی معاون حراست، امیرزاده معاون هماهنگی، خورشیدی معاون مسافری، رضوانی معاون امانات پستی، طاهرزاده معاون صادرات و ظفری مشاورعالی مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) حضور داشتند.

منبع: گمرک جمهوری اسلامی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده