تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۵۳۳۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور نماینده مشکین‌شهر در مجلس و مشاور معاون حقوقی وزیر صمت انجام شد:

پیگیری مسائل مرتبط با تکمیل زنجیره تأمین مالی شرکت حدید مبتکران

‌می‌متالز - در جلسه‌ای با حضور نماینده مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی و مشاور معاون حقوقی وزارت صمت در امور پیگیری‌های ویژه و نمایندگان مجلس، مسائل مرتبط با تکمیل زنجیره تأمین مالی شرکت «حدید مبتکران» مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه مقرر شد نشستی با حضور مدیران شرکت حدید مبتکران مشکین‌شهر در شرکت ایران کاوه در خصوص ایجاد زنجیره ارزش و همکاری مشترک برگزار شود تا اهداف اشتغال‌زایی و ارتقای ظرفیت تولید در این مجموعه به نتیجه برسد.

محمود عباس‌زاده نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس‌شورای‌اسلامی بابیان این‌که شرکت حدید مبتکران کار خود را از دولت نهم آغاز کرده است، گفت: تاکنون حدود پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این مجموعه انجام‌شده که اکنون آماده به نتیجه رسیدن است.

وی همچنین تصریح کرد: خط تولید لیفتراک، لودر و کامیون در این مجموعه می‌تواند تا پایان خردادماه امسال با تکمیل زنجیره تأمین مالی راه‌اندازی شود که گام مهمی برای جهش تولید و اشتغال آفرینی خواهد بود.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس‌شورای‌اسلامی بابیان این‌که ۸۰ درصد قطعات کامیون در این مجموعه تولید می‌شود، ادامه داد: این مجموعه این ظرفیت را دارد که حدود ۳۰۰ قطعه را به مرحله تولید برساند.

عباس‌زاده همچنین بابیان این‌که ظرفیت ایجاد حدود ۱۵ هزار شغل به‌صورت مستقیم و ۵۰ هزار شغل به‌صورت غیرمستقیم در این شرکت وجود دارد، گفت: موفقیت مجموعه مستلزم تکمیل زنجیره تأمین مالی است، زیرا فناوری و ارتباطات لازم در این مجموعه وجود دارد.

در این جلسه همچنین مقرر شد تا شرکت زامیاد با یکی از شرکت‌های مشکین‌شهر که در حوزه گیربکس فعالیت دارد، برای توسعه فعالیت‌ها نشست مشترکی برگزار کند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده