تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۴۱
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۱۰۳۱۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
پیش‌بینی متال‌بولتن از درخشش فلز سرخ در 2018؛

مس بالای 7000 دلار معامله خواهد شد

می متالز - بر پایه آخرین گزارش اپکس متال‌بولتن، مس در 2018 بین 7150 تا 7450 دلار بر تن معامله خواهد شد.
مس بالای 7000 دلار معامله خواهد شد

به گزارش می متالز و براساس مدل وزنی پیش‌بینی اپکس متال‌بولتن که نتایج 20 مؤسسه تحقیقاتی معتبر را در نظر می‌گیرد، احتمالاً متوسط قیمت مس در سه‌ماهه اول سال 2018، 7/157 دلار بر تن، در سه‌ماهه دوم 7/174 دلار بر تن، در سه‌ماهه سوم 7/282 دلار بر تن و در سه‌ماهه پایانی سال جاری، 7/447 دلار بر تن خواهد بود.
اپکس متال‌بولتن، گزارش منحصر‌به‌فردی است که از بهترین تحقیقات و تحلیل‌ها درباره قیمت‌ فلزات در بازار تشکیل‌ شده و پیش‌بینی دقیق سه‌ماه‌ای را ارائه می‌کند. همچنین این گزارش، بهترین تجزیه‌و‌تحلیل‌ها و تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها برای فلزات قابل معامله در بورس فلزات لندن را با هم ترکیب می‌کند تا به یک پیش‌بینی جامع دست یابد.
پیش‌بینی‌ها از تحلیل‌گران مستقل دریافت می‌شود و با توجه به میانگین وزنی آن‌ها یک پیش‌بینی جامع تهیه می‌شود. میانگین وزنی با توجه به عملکرد گذشته تحلیل‌گران، در پیش‌بینی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت، ایجاد می‌شود؛ به‌طوری‌که افراد با توانایی‌های بیشتر و درک بازار بیشترین تأثیر را در پیش‌بینی جامع دارند.
گفتنی است؛ بر پایه آخرین گزارش اپکس متال‌بولتن، مؤسسات SP Angel، Bank Muscat، متال‌بولتن ،ABN Amro، Investec به‌ترتیب بیشترین دقت را در ارائه پیش‌بینی‌ها داشته‌اند.

 

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده