تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۱۰۲۵۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قاضی پور افزود:

خلف وعده خودروسازان / چگونه خودرو تولید نشده را می‌فروشند؟

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از عملکرد خودروسازان و خلف وعده به مردم، گفت: خلف وعده خودروسازن به مردم جرم است و باید رسیدگی شود.
خلف وعده خودروسازان / چگونه خودرو تولید نشده را می‌فروشند؟

به گزارش می متالز، نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش فروش اینترنتی خودرو از سوی شرکت های خودرو سازی از جمله ایران‌خودرو گفت: مردم زیاد به ما مراجعه می کنند که نمی توانند برای خودرو ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: معتقدم سهمیه ثبت نام خودروها باید به نمایندگی ها داده شود تا با در نظر گرفتن شرایطی مثل منطقه محروم، تعداد جمعیت شهرها و نداشتن خودرو از سوی افراد، نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ثبت نام باید به گونه ای باشد افرادی که تا کنون هیچ خودرویی دریافت نکردند، ثبت نام کنند و با هر کارت ملی یک ثبت نام صورت گیرد.

قاضی پور فزود: مدیران خودروساز، مدیران عامل و هیئت مدیره شرکت های خودروسازی باید به وعده هایی که در خصوص ثبت نام خودرو و تحویل خودرو به مردم می دهند، عمل کنند.

وی گفت: وقتی مردم پول خودشان را به موقع می دهند اما خودرو را به موقع تحویل نمی گیرند، آیا این خلف وعده نیست؟. خلف وعده جرم است که باید از سوی دستگاه قضائی رسیدگی شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازان نباید نسیه فروشی کنند، گفت: انتظار داریم خودروسازان، براساس میزان تولید خودشان، خودرو بفروشند و خودرویی که هنوز تولید نکردند را نفروشند. 

منبع: الف
عناوین برگزیده