شورای معادن هرمزگان

برچسب ها - شورای معادن هرمزگان
استاندار هرمزگان:
‌می‌متالز - استاندار هرمزگان با اشاره به رشد ۴۵ درصدی گواهی معادن کشف شده در استان، گفت: گواهی کشف مواد معدنی طی دولت سیزدهم در استان از ۱۷ فقره به بیش از ۴۰ فقره رسید که افزایش ۲.۵ برابری نسبت به دوره قبل داشته است.
کد خبر: ۳۳۵۲۳۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

معاون امور معادن وزارت صنعت:
‌می‌متالز - معاون امور معادن وزارت صنعت معادن از شروع سلب صلاحیت معادن غیر فعال و واگذاری از طریق فرایند مزایده با سه معدن خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۴۹۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

استاندار هرمزگان:
‌می‌متالز - استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همچنین دستگاه‌های نظارتی و بخش خصوصی گفت: فرآیند مزایده ملی ۲۱۶ محدوده معدنی در استان به طور دقیق طبق چارچوب‌ها و قوانین انجام شده است.
کد خبر: ۲۱۸۸۲۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

‌می‌متالز - استاندار هرمزگان از سلب صلاحیت ۲۷معدن و فعال سازی ۲۹ معدن راکد از ابتدای سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۵۱۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

استاندار هرمزگان:
‌می‌متالز - استاندار هرمزگان گفت: امسال بیش از ۱۰۰هزار تن کانسنگ منگنز در ۲ معدن سهران و بیخ کهنو در بشاگرد کشف و با انجام عملیات اکتشافی در سطح یکهزار و ۸۰۰ هکتار از بلوک ۳ پهنه آباده – جازموریان در باغات حاجی آباد موافقت شد.
کد خبر: ۲۰۰۷۵۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷

از ابتدای سال جاری تاکنون؛
می متالز - رییس سازمان صنعت. معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ معدن راکد با سرمایه گذاری بیش از ۱۸۲ میلیارد تومان در استان فعال شده است.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۶

می متالز - سال گذشته ۲۵ معدن غیرفعال و راکد در استان با مجموع سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۷۰ نفر فعال شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۱۰

در شورای معادن هرمزگان مطرح شد
می متالز - استاندار هرمزگان گفت: در راستای فرمایش های مقام معظم رهبری و انجام سریع کارها، فرآیند صدور مجوز و تمدید پروانه معادن در استان انجام شود.
کد خبر: ۳۹۶۷۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۲