میمتالز - به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی «عج»، ایستگاه صلواتی در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با حضور پرشور همکاران سیمیدکو برپا شد. آیینی معنوی که در فضایی صمیمی، حالوهوای این مناسبت فرخنده را در محیط کار طنینانداز کرد.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۱/۱۵