میمتالز - معاون حملونقل وزیر راه و شهرسازی از افزایش ۱۵ درصدی ترانزیت در نیمه نخست سال خبر داد و گفت: ترانزیت ریلی در شهریور امسال رشد ۲.۳۷ درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۱۹۹۸۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: