میمتالز - نخستین گردهمایی آموزشی مدیران و رؤسای حراست ستادی و عملیاتی شرکت ملی مس با هدف ایجاد تعامل و همافزایی با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۱۸۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: