میمتالز - کارگران کارخانه گروه ملی فولاد ایران در اعتراض به پایین بودن دستمزدها دست به تجمع اعتراضی مقابل ساختمان استانداری خوزستان و فرمانداری اهواز زدند.
کد خبر: ۲۴۸۶۸۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: