میمتالز - مدیرعامل جدید شرکت معادن زغال سنگ کرمان با تاکید بر اینکه این استان را به قطب زغال سنگ کشور تبدیل میکنیم گفت: همه باید در این مسیر تلاش و همکاری کنیم و با خرد جمعی کار را پیش ببریم.
کد خبر: ۲۴۵۶۴۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: