میمتالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از فعالسازی معدن و همچنین احداث کارخانه فرآوری مس در کرور عنبرآباد و همچنین دومین کارخانه مس در رمشک در شهرستان قلعهگنج خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۰۸۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: