میمتالز - درحالی که قرار بود بخش بخار نیروگاه چابهار در پیک تابستان ۱۴۰۰ در مدار بهره برداری باشد، امروز معاون توسعه طرحهای شرکت تولید برق حرارتی وعده بهره برداری از این واحد برای پیک ۱۴۰۱ را داد.
کد خبر: ۲۳۲۳۲۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: